Iskolánk támogatást nyert a Csoportos tehetségsegítő tevékenységek IV. pályázat keretében (OPER-23417) a drámajáték tehetségműhely működtetésére.
A programban 3 tevékenység megvalósítását vállaltuk. Az első egy gazdagító programpár, melynek elemei a drámajáték szakkör illetve egy színházlátogatás voltak.
A drámajáték szakkör célja a tanulók önismeretének fejlesztése, a dramatikus cselekvéseken és megtapasztalásokon keresztül megvalósuló tanulás. A foglalkozások során drámapedagógiai eszközökkel fejlesztjük tanulóink egyéni képességeit, memóriáját, kommunikációját, viselkedéskultúráját, empátiáját, közösségi érzését és személyiségfejlesztő játékokat is játszunk. A gazdagító programpár másik eleme a színházlátogatás volt, melynek során a „Csoportterápia” c. előadást tekintettük meg. Itt tanulók megtapasztalhatták a drámajáték során megismert eszköztár művészi kivitelezését, a nonverbális eszközök színpadi megjelenését, és nem utolsósorban lazító programelemként is kitűnő kikapcsolódás volt számukra.
A pályázati program részeként megvalósításra került intézményünkben egy tehetségnap, melynek során iskolánk tehetséges tanulói mutatkoztak be több tehetségterületen is, valamint sor került egy előadásra „A mentorálás és tutorálás szerepe a tehetséggondozásban” címmel. Az előadás kitért a mentorálás fontosságára, a mentor és mentorált közötti kapcsolat sajátosságaira, hatására a tanulók szociális és érzelmi fejlődésére, az egyéni fejlesztésben rejlő szakmai lehetőségekre, valamint az intézményben működő mentorprogram sajátosságaira és tapasztalataira.
A harmadik programelemet, a műhelybeszélgetést intézményünk pedagógusai számára tartottuk, témája „Az egyéni tehetségfejlesztésben rejlő lehetőségek (fejlesztési program, mentorálás, gazdagítás, dúsítás, gyorsítás, tehetségtanácsadás, "Átfogó lépések rendszere" az iskolai tehetséggondozásban)”.