Üdvözöljük iskolánk weboldalán

Felsőcsatári tábor

Idén nyáron Felsőcsatáron táboroztunk. Szálláshelyünk az osztrák határtól néhány méterre, csodálatos környezetben helyezkedett el. Egy teljes hétre vettük birtokba a frissen felújított gyermeküdülőt. Mint a megelőző tizenhárom évben, idén is egy projekt köré szerveztük programjainkat. Kalandra hívtuk a gyerekeket, melyhez ötletes jelmezeket és zászlókat készítettek, az elrejtett kincs megtalálásához térképet készítettek. A legnagyobb kincs mégis az átélt élményekben, a táborban szövődött barátságokban rejlett. Változatos programokkal igyekeztünk emlékezetessé tenni a gyerekek számára ezt a néhány napot, sokat kirándultunk, strandoltunk, túráztunk. Megnéztük Ausztriában a lékai lovagi várat, jártunk a szombathelyi Kalandvárosban és a Zobori Élmény Parkban is. Saját gyermekkorunk tábori élményeit is szerettük volna átörökíteni, így elmaradhatatlan volt a reggeli torna, a szobaszemle, a tábortűz, az éjszakai kincsvadászat, a bátorságtúra és a disco. Még haza sem értünk, a gyerekek már a következő évi tábort tervezgették. Reméljük, hogy találkozunk velük jövőre is!